subota, 9. svibnja 2009.

Čokoladni kolač s jabukama



Slika1 & 2. Čokoladni kolač s jabukama

U originalu se zove "Chocolate cake with apples and hazelnuts" koji se nalazi na prekrsanom blogu Chiocolate Shavings. Kad gledam neki recept, slika je ono što me prvo privuče. Tako je bilo i ovdje, prekrasna slika i relativno lagan postupak su rezultirali mojoj verzijom kolača. Pri ruci nisam imala lješnjake, pa sam umjesto njih stavila indijske orašćiće.


Broj komentara: 9:

Unknown kaže...

Rijetko volim voće u kolačima ali su jabuke, višnje i trešnje izuzetak. Djeluje osvježavajuće! A tek indijski oraščići! Koja kombinacija! To mi se jako sviđa!

Sweet Corner kaže...

wow, izgleda fenomenalno, a kombinacija s orascicima bi i meni bio alternativa:)

Vali kaže...

Divno! Oba su prekrasna, i tvoj i original! Sjajna kombinacija.

Sanela Mallory kaže...

Sviđa mi se kombinacija. Ne mogu reći da volim jabuke, a u receptima se jabuke obično kombiniraju s vanilijom koju također ne volim. Ali ja nađem neki način da vaniliju u takvim receptima zamijenim čokoladom - ona svemu "poboljša" okus:)))

jubistacha kaže...

Ni ja nisam ljubitelj voca u kolacima, ali ovdje prevladava cokolada pa je okej ;)

volim_kuhati kaže...

a super su i tebi ispale slike, a kolač mi se čini njami :)

Ana-Marija kaže...

koje lijepe slikice! bas mame da čovjek nešto gricne. inače, kombinacija zvuči super!

jubistacha kaže...

Slike su ispale super jer su slikane na dnevnom (suncanom) svjetlu. Inace znaju biti plavicaste kao one u prethodnom postu :(

Andrea kaže...

Jako zanimljiva kombinacija, baš si me zaintrigirala da i ja ovo isprobam. Nisam sigurna da sam ikad kombinirala jabuke i čokoladu iako ni sama ne znam zašto?! :)

Objavi komentar