srijeda, 17. lipnja 2009.

Recikliranje ili kako od starih sandala napraviti "nove"

Lani sam kupila jedne slatke natikače/sandale u jednom dućanu. Vrlo su jednostavne, potplat je ravan i crn a ostatak sačinjavaju trake širine žniranaca koje idu preko prstiju. Isti takvi "žniranci" se nalaze na peti i služe za zakopčavanje. Nadam se da sam uspjela barem djelomično objasniti, ali za one kojima ništa nije jasno - pogledati slikicu :)

Slika1. Sandala na nozi

E sada slijedi ono što sam napravila. Od odabrane tkanine (u mom slučaju podstave lila boje koja je pasala uz moju novu haljinu) napraviti veću količinu trakica. Tijekom rada ćete vidjeti koliko trakica ustvari treba. Sljedeći korak je nanošenje tj. navijanje trakice oko osnovne niti originalnog "žniranca". Posao je dug, i treba malo strpljenja, ali vjerujte mi isplati se. Nakon što vidite konačni proizvod zaboravit ćete sve nedaće :) Važno je napomenuti da traku treba na početku pričvrstiti koncem u istoj boji kao traka koja se nanosi, i nakon svakog zavoja učvrstiti traku koja se nanosi na originalni "žniranac" s minimalno dva šava. Nakon drugog navoja trake, šavovi se nebi trebali vidjeti. Na početku je malo nezgodno, ali nakon nekog vremena skužite štos i sve ide kao podmazano. Napravila sam par slika, prije i poslije, materijal i konačni proizvod u nadi da ću bolje objasniti postupak. Ukoliko ima nejasnoća slobodno pitajte.


Slika2. Poslije, prije i trakica

Broj komentara: 12:

Maria kaže...

Super! Bravo za idejata!

Вера kaže...

hej,pa izgledaju sjajno!

gordana kaže...

ostala sam bez teksta...bravo!

Andrea kaže...

Nevjerojatno dobra ideja! "Nove" sandale izgledaju odlično. :)

Sanela Mallory kaže...

Baš su dobre:)

Sweet Corner kaže...

svaka cast!!! stvarno si kreativna!!!

volim_kuhati kaže...

ma kako si se samo sjetila ovoga :) novi look je odličan, ali i "stare" sandalice su mi bile baš super... ja obožavam ovakvu ravnu obuću :)

Mammazan kaže...

Ma che brava che sei... riesci anche a creare un nuovo modello!!!

jubistacha kaže...

I ja volim ovakvu obucu, a trebala mi je ta boja da slozim jedan komplet. Originalna boja mi nije odgovarala ;)

Ramoncek kaže...

Super fol! Pravo mi se svidja kako si ovo napravila!!!!

Škrabalica kaže...

luda ideja :)

Anonimno kaže...

hahahahaha moglo je i kreativnije ??

Objavi komentar