utorak, 22. lipnja 2010.

Chocolate Sponge Sandwich




Obožavam kolače/torte od tamne čokolade. Još ako su jednostavne za pripemiti, svakako ću ih napraviti. Ovaj kolač je nastao jako brzo. Pekao se cca 1/2 sata, a još brže nestao. Sve što vam treba jest maslac, brašno, kakao, koje jaje i malo vremena :)
U originalu se biskvit peče u dvije tepsije te fila i premazuje. Nisam imala vremena za to tako da sam ga poslužila s preljevom od marelica.
Recept je preuzet iz knjige: Simply Cadbury's chocolate autorice Joanne Farrow. Recept ću prevesti, tako da svi možemo uživati u njemu...

Čokoladni spužva sendvič

tijesto:
225g maslaca
225g šećera
4 jaja
200g brašna (self raising flour)
25g kakao praha
1 1/2 čajna žlica praška za pecivo
150g tamne čokolade nasjeckane na komade (u originalu ide: Cadbury's dairy milk chocolate ali ja preferiram tamnu pa sam tako stavila)

fil i premaz:
150ml slatkog vrhnja
75g šećera u prahu
3 žlice kakao praha

Namastiti tepsiju za pečenje ( u originalu ide: 2x20cm sandwich tins). U zdjelu za miksanje staviti maslac, šećer i jaja. Sve zajedno promiješati te dodati prethodno izmješano brašno, kakao i prašak za pecivo. Sve zajedno miksati dok ne postane kremasto. Ubaciti unutra čokoladu (ja više volim otopljenu čokoladu u kolačima pa sam otopila svoju na pari i umiješala je na kraju). Ubaciti mješavinu u tepsiju (tepsije) i peći u prethodno zagrijanoj pećnici (180 stupnjeva celzijusa) oko 25min. Ili dok se tijesto ne podigne i bude čvrsto kada se pritisne sredina. Ohladiti biskvit. Istući vrhnje i namazati ga između biskvita. Pomiješati šećer u prahu i kakao te dodati onoliko vode koliko je potrebno da se stvori premaz (u originalu kaže: an icing consistency of pouring cream). Premazati kolač s pripemljenim premazom.

Broj komentara: 12:

kreativka kaže...

kako ovo fino i slasno izgleda.....mljac mljac mljac,pogotovo što se radi o čokoladi a to svi volimo, zar ne????

Tamara kaže...

Mmmm, prelepo. Obozavam cokoladu :)

Nevena Buljan kaže...

savršenooo! :))))

Unknown kaže...

Baš mi se sviđa ovako s premazom od marelica, mislim da ti je to izvrsna ideja!

Shangri La Food kaže...

obožavam ovakve brze i fine kolače.. super recept

Vera kaže...

Bojim se kad otvorim ovaj blog!!!!! Uvjek neke lepe stvari koji kvare moju liniju :D

Вера kaže...

Mnogo dobar,i ja sam kao i ti velika ljubiteljica čokoladnih torti...:)

Andrea kaže...

Ajme kako ovo dobro izgleda. :)
Moram isprobati ovaj kolač jer mi baš zvuči ko nešto po mom ukusu. :)

fimere kaže...

moi aussi j'adore tous les gâteaux au chocolat c'est tellement délicieux et je trouve le tien irrésistible
bravo et bonne soirée

Josipa kaže...

mljac! tako dobro izgleda s ovim preljevom iako mi je i sama čokolada i više nego dovoljna :))

Branka - byB kaže...

odličan kolač ! a preljev od marelica je zbilja "točka na i" :). Prekrasno izgleda !!

Mare kaže...

dobila sam bar dvije kile od pogleda na ovaj kolač:))....ali koga briga:))))....
mogla bih sutra ukućame iznenaditi ovom poslasticom;))...
pusa:)).....

Objavi komentar