utorak, 26. srpnja 2011.

Kako sašiti dječje ljetne hlače


Ideja za ove hlače se rodila odavno. Čekala sam da nabavim prigodan materijal. Pri tome mislim na pamuk s nekim zanimljivim printom. Do sada sam napravila troje ovakve hlače. Iako su sva tri komada u upotrebi, tek s ovom trećom verzijom sam zadovoljna. Kada radim nešto novo rijetko kada sam zadovoljna s prvom verzijom. Uvijek ostane par sitnica koje treba popraviti. Tako je i s ovim hlačama. Zato sam tek sada i napravila tutorial. Hlače su dosta široke i nabrane, popularno zvane puf hlače. Zbog toga se možda nekima neće svidjeti. Meni su preslatke. Kada vidite male nožice koje izviruju iz ovih širokih nogavica trčeći okolo teško je da se i vama neće svidjeti :)


Tutorial možete naći u pdf formatu ako sljedite ovaj link: Kako sašiti dječje ljetne hlače.

P.S. ako napravite hlače slijedeći ovaj tutorial bila bih jako sretna da mi pošaljete sliku ili link na vaše hlače.

Broj komentara: 6:

Jacina carobna kuhinja kaže...

Kako je ovo medeeenooo!!! Navrati kod mene na blog čeka te nagrada :)

Tadeja kaže...

Upravo mi je žao što je moja već velika! Super su i jednostavne hlačice.
Općenito su ti svi PDF tutorijali super.
Ja to ne znam napraviti! :(

jubistacha kaže...

@jacamaca: hvala punooo na nagradi!
@Tadeja: hvala draga. Što ne znaš napraviti, pdf ili tutorial? Nije teško samo treba vremena :)

Branka - byB kaže...

Preslatke hlačice si sašila, mogu tek zamisliti kako malena super izgleda u njima, super.Ja na žalost nemam puno smisla za iglu i konac iako bih voljela nešto više naučiti, ali možda bolje da se ne petljam gdje mi nije mjesto :)

Unknown kaže...

Nisam nikada probala sašiti hlačice, koliko dugo vremena ti treba za to? kratke hlačice

jubistacha kaže...

@Berta Fatso: ovisi koliko imaš iskustva u šivanju i krojenju. Reći ću da srednje iskusna hobi švelja može u kratkom roku napraviti hačice ;)

Objavi komentar