utorak, 8. listopada 2013.

Najbolja pizza




Bilo da je sami pravimo ili idemo po nju ili je naručujemo sigurna sam da svi mi imamo svoju najdražu verziju. Obično je riječ o kombinaciji tijesta koje može biti hrskavo, mekano, tanje, deblje i sl. i nadjeva po želji. Upravo o tome ja ovdje pričam. Ova kombinacija je za mene najbolja zbog tankog i hrskavog tijesta, sočnog nadjeva od rajčice i mozzarelle. S dodatkom ribanog ementalera i naravno zvijezde večeri: shitake gljiva.

Ono što mene uvijek (da, još uvijek) iznenadi jest to da ta četiri relativno jednostavna sastojka daju savršen spoj okusa i teksture. Isprobajte, sigurna sam da će i mesojedi biti oduševljeni ;)





Najbolja pizza

tijesto:
300g brašna
1 vrećica suhog kvasca
2 žlice maslinovog ulja
malo soli
1.5 dl mlake vode

Pomiješati brašno, kvasac i sol. Dodati maslinovo ulje i mlaku vodu. Zamijesiti tijesto i ostaviti ga da miruje na toplom mjestu 30-ak minuta. Razvaljalte tijesto na pobrašnjenoj podlozi i stavite u pleh za pečenje. Površinu tijesta izbosti vilicom i tanko premazati uljem pomoću kista.

nadjev:
sos od rajčice
mozzarella (iskidana na sitne komade)
ribani sir (ementaler)
shitake gljive (iskidane na sitne komade)

Površinu tijesta premazati sosom od rajčice u tankom sloju. Rasporediti mozzarellu i shitake gljive. Sve prekriti slojem ribanog sira i u vruću pečnicu na najvišu temperaturu.


Broj komentara: 8:

Bite my cake kaže...

što je da je, izgleda odlično :)

Matejka - Life tastes like chocolate kaže...

Zvuči super :)

jasna varcakovic kaže...

I meni su cesto najjednostavnije - najbolje...Pizzu bih mogla jesti svaki dan!

Anja kaže...

Takvo tijesto i ja volim - tanko i hrskavo. A mislim da ga radim po sličnom receptu. Nema se što dodati, sigurno je fino i u vege obliku, samo da ima dosta sira :)))))

Unique Hrebina kaže...

ja nikad ne uspijem dva put složit istu picu... kaj mi je super jer nas novi okus uvijek iznova iznenadi :)

Petra Kranjica kaže...

Savršeno izgleda.

Tamara kaže...

volim domaću pizzu, često radim samo pasatu i mozzarelu pa svatko dodaje ono što voli, pancetu, masline, vrhnje...
shitake mi nažalost nikako nisu sjele

Unknown kaže...

Ja sam isto ljubitelj domaće pizze jer stavljam ono što volim, a i dobro mi dođe kad se trebam riješiti povrća iz hladnjaka :)

Objavi komentar