srijeda, 15. lipnja 2016.

Pet savjeta za uspješan balkonski vrt


Sigurno se sjećate mog posta o tome kako napraviti vlastiti balkonski vrt. Ako sam vas uspjela uvjeriti da isprobate bravo za mene i vas. Sada ću vam pokušati pomoći da napravite sve što je moguće kako bi vaš vrt bio uspješan i kako bi svi bili zadovoljni.



Evo pet savjeta za uspješan balkonski vrt:

1. za presađivanje ili obnavljanje biljaka koristite više vrsta zemlje (moj osobni favorit jest mješavina gnojiva, krtičnjaka-zemlje koju su izrovale krtice i supstrata za biljke)
2. ako imate strpljenja ili ne možete doći do gotovih sadnica svakako posijajte sjeme i pričekajte dok izraste dovoljno da se može presaditi u vrt. U slučaju da vam se žuri slobodno kupite već izrasle biljke koje ćete presaditi u vaš vrt.
3. redovito zalijevajte vaš vrt. Pratitie kako biljke reagiraju i u ovisnosti o tome prilagodite učestalost i količinu vode. Prema mom iskustvu, u ovisnosti o tome na koju stranu svijeta vrt gleda treba prilagoditi zalijevanje.
4. redovite podrezujte svoje biljke da bi vam i dalje lijepo i kvalitetno rasle
5. uživajte, eksperimentirajte i ne budite tužni ako nešto pođe krivo. Uvijek možete nešto drugo posijati ili posaditi, zar ne?


P.S. ono kada netko drugi nešto posadi i to vam pokloni. Neprocjenjivo :)

4 komentara:

Anonimno kaže...

Divno,jos kad bi napisala , kako uspjesno uzgajati bosiljak? Hvala , unaprijed i pozdrav

jubistacha kaže...

@Anonimno: uspješan uzgoj bosiljka može biti malo zahtjevniji. Previše vlage i premalo sunca mu definitivno ne pašu. Iz mog iskustva, najlkše uspjeva grčki bosiljak. Meni osobno najdraži :)

Tamara kaže...

i ja sam svašta zasadila na balkon, pa čak imam svoju blitvu za zeleni smoothie

jubistacha kaže...

@Tamara: bravo Tamara. Super za blitvu. Ja sam prije imala lišće cikle. Ovaj put imam samo rikolu. Probala sam je u smoothiju i uopće nije loše ;)

Objavi komentar