nedjelja, 29. siječnja 2017.

Super (ukrašena) torta


Ovu tortu sam radila za novogodišnji svečani ručak. Meni se osobno najviše svidjela zbog mekanog biskvita, "dvije" različite  kreme i mog osobnog dodatka: marmelade od višanja. Iako je biskvit mekan, imala sam potrebu dodati još jedan okus koji bi se savršeno nadopuno s postojećim kremama. Kreme su lagane, napravljene od mascarponea i čokolade. Tko bi mogao više poželjeti ;)





Super (ukrašena) torta

3 jaja
75g šećera
50g brašna
25g kakaa u prahu
2 žličice želatine u prahu
3 žlice hladne vode
200g čokolade (ja sam koristila onu za kuhanje)
500g mascarpone sira
75g šećera
1 žličica vanilin ekstrakta
200g grčkog jogurta
4 žlice vruće vode
4 žlice marmelade od višanje (ugrijati s malo tople vode)

Miksati na pari jaja i šećer dok smjesa ne postane gusta. Maknuti s vatre i miksati još dvije minute. Prosijati kakao i brašno preko smjese, te sve zajedno izmiješati. Staviti u pripremljen kalup i peći oko 15 minuta na 170 stupnjeva (ili 190 ako nemate fen pećnicu).
Pomiješati želatinu s hladnom vodom i ostaviti da stoji pet minuta. U međuvremenu presjeći biskvit na pola i prvu polovicu staviti u pripremljen kalup. Premazati ga polovicom pripremljene marmelade od višanja. Staviti zdjelu s želatinom na paru i ostaviti da se otopi. Otopiti čokoladu. Miksati mascarpone sa šećerom, vanilijom, jogurtom i vrućom vodom. Miješajući polako dodati želatinu u postojeću smjesu. Podijeliti smjesu na pola. U jednu polovicu umiješati otopljenu čokoladu. Staviti čokoladnu smjesu na prvu polovicu biskvita. Na to staviti drugu polovicu biskvita. Premazati ga ostatkom marmelade od višanja, pa dodati bijelu kremu. Staviti tortu na hlađenje, najbolje preko noći. Prije posluživanja dekorirati po ukusu (ja sam dekorirala otopljenom čokoladom).

P.S.
U originalu piše da koristite kalup veličine 23 cm, ja sam koristila onaj veličine 20cm i tako dobila nešto višu tortu.
Recept je preuzet iz ove kuharice, uz moj dodatak marmelade od višanja.

3 komentara:

Petra Kranjica kaže...

Odlično izgleda! A sa pekmezom je sve bolje:)

Anonimno kaže...

Ih višnje, čokolada pa i maskarpone. Šta tu ima da se ne voli! A lepo je ukrašena , zaista

jubistacha kaže...

@Petra: slažem se ;)
@Dubravka: Hvala!

Objavi komentar