nedjelja, 22. ožujka 2009.

Čokoladni kolač

Slučajno :) sam naletjela na jednu web stranicu na kojoj se nalaze recepti. Autorica je Nigella Lawson i mogu reći da mi se stranica sviđa. Svaki dan se može naći novi recept koji ona predlaže kao recept dana. Onaj dan kada sam ja naletila predložen je "Chocolate cherry cupcakes".
Ako vam nešto nije jasno u Nigellinom receptu, slobodno se javite pa ću objasniti. No kako uvijek kada se ide peći kolač nešto fali, tako ja nisam imala niti višnje, a ni potreban model za pečenje. Zato sam odlučila stvar pojednostavniti. Sljedeći recept s Nigelline stranice dodala sam samo žličicu đumbira i malo mljevenih sjemenka lana u biskvit, a u kremu/glazuru sam dodala dvije žlice cimeta. Tijesto sam ispekla na ravnoj podlozi, a nakon što se ohladilo prelila sam kremom i ostavila preko noći da se stegne. Ne moram ni reći da je kolač savršen čak i dva dana nakon pravljenja, naravno ako toliko dugo poživi ;)



Slika1. Moj čokoladni kolač

Nema komentara:

Objavi komentar