nedjelja, 19. travnja 2009.

Matijine kiflice s bloga Vrtaljica

Kada sam vidjela post o Matijinim kiflicama s bloga Vrtaljica slike su me toliko oduševile da sam odmah odlučila napraviti kiflice. Jedina razlika je u tome što sam radila upola manju količinu i s tri različite vrste brašna: integralno, kukuruzno i obično bijelo brašno. Tijesto sam podijelila na dva dijela i u jedan dio kiflica stavila pekmez od šipka a drugi dio je ostao prazan. I jedne i druge kiflice su savršeno ispale.

Slika1. Kiflice

Broj komentara: 5:

Unknown kaže...

o, tako mi je drago da si ih probala!
Hvala ti!

Sweet Corner kaže...

krasno si ih napravila!

jubistacha kaže...

Hvala, nisam mogla odoljeti kada sam vidjela recept. Sljedeći put radim punu dozu :)

gordana kaže...

...i praviš degustaciju za prijatelje?
:-)

jubistacha kaže...

naravno, posebno za one koji su nedavno imali rođendan i čiju torbu trenutno završavam ;)

Objavi komentar