ponedjeljak, 1. lipnja 2009.

Sladoled od čokolade i vanilije


Slika1. Sladoled+čokolada i preljev

Inspiracija je došla lako, toplo vrijeme (iako ne baš trenutno :)) i blizina ljeta... Sladoled je bio savršen izbor, pogotovo kada sam na blogu Recepti iz moje bilježnice pronašla Sladoled. Recept sam sljedila u potpunosti, osim po okusu. Kremu za sladoled sam podjelila na dva dijela, u prvi dio sam umutila vanilin extrakt, a u drugi dio sam stavila otopljenu tamnu čokoladu 80% kakaa :)
Sladoled obavezno probati!

Broj komentara: 16:

Sweet Corner kaže...

odlican je, i ja ga imam namjeru isprobati!!! super izgleda!!

Snježana Cetina kaže...

Hvala ti draga na isprobavanju :)
Drago mi je da ti se sviđa. Evo upravo večeras imam namjeru pokušati napraviti cappuccino sladoled :) Pozdrav!!

pull kaže...

mmmmmm,cokolada,super...imas nagradu kod mene,pa je preuzmi ako zelis...pozzzzz

Vali kaže...

Divan sladoled! Čekam da zatopli pa ću ga i ja napraviti. :)

Andrea kaže...

I ja se spremam započet s pravljenjem sladoleda, baš nam je uranilo ljeto ove godine. Super ti je ispao sladoled!:)

volim_kuhati kaže...

obožavam sladoled i ovaj mi izgleda jaako primamljivo... super ti je ispao :)

Mammazan kaže...

Che meraviglia questo gelato così cremoso!!
Un bacio

Вера kaže...

Odlican je,vrlo kremast!

jubistacha kaže...

hvala cure, svakako preporučujem da probate. Sljedeći put namjerevam raditi s kokosom i višnjama pa da vidim kako će to izgledati :)

kreativka kaže...

jooj evo već se oblizujem, moram pod hitno nešto slatko jer gledajući ovaj sladoled ne možeš ostati ravnodušan......

Nina kaže...

joj predivni sladoled

Sanela Mallory kaže...

Nisam još ove godine radila sladoled, moram to promijeniti:)

Unknown kaže...

Savršeno! Obožavam sladoled!
Jesi li probala sladoled od vanilije preliti vrućim sirupom od višanja? Toplo preporučam!

jubistacha kaže...

Nisam probala vruci sirup od visanja, cim budem radila drugu turu sladoleda probat cu!

luka kaže...

valja napraviti pa uzivati sa djevojkom,pa sta bude neka bude

Anonimno kaže...

hvala ti super je

Objavi komentar