utorak, 27. listopada 2009.

Halloween slippers

Inspirirana idejom o ukrašavanju povodom Halloween blagdana koji se u zadnje vrijeme ustalio i kod nas odlučila sam napraviti posebne papuče za tu prigodu. Sama ideja za ukrase je došla nakon posta Halloween Crafts part I s bloga Inspired Foodie naše kolegice blogerice volim_kuhati.
Posebno mi se svidjela mačka pa sam pokušala što vjernije napraviti svoju verziju. A na drugoj papuči je bundeva, za one koji nisu skužili ;)



Slika1. Halloween slippers

Broj komentara: 7:

Josipa kaže...

joj kako si me sad razveselila :) baš mi je drago da te moj post inspirirao! maca i bundeva su preslatke... svaka čast! :)

Ljiljana kaže...

Kako su slatke, prave jesenje papucice :)))

Sweet Corner kaže...

olicno si skinula i macku i bundevu, bas bih htjela imati takve slapice:)))

jubistacha kaže...

hvala cure, i meni su ove najljepše. Ramišljam se da ih sama počnem nositi :)

Andrea kaže...

Kako su prekrasne. :)))
Jubi sa svakim novim postom me sve više i više oduševljavaš! :)

Вера kaže...

Genijalne su,i mi smo sada u fazonu Haloweena..

kreativka kaže...

super su papuče, spremna za Halloween party.....

Objavi komentar