nedjelja, 4. listopada 2009.

Quiche Lorraine




Slika1. Quiche Lorraine

Obožavam prhko tijesto i volim raditi obroke u kojima ga koristim. Danas sam poželjela jesti nešto slano, a gdje ću naći bolju inspiraciju nego u francuskoj kuhinji. Među različitim receptima za oko mi je zapeo najpoznatiji od svih: Quiche Lorraine.

Tijesto:
125g maslaca ili margarina
250g oštrog brašna
1 žumanjak
malo soli
1-1.5dl vode (polako dodavati tijekom miješanja tijesta)
Omekšali maslac razmrviti zajedno s brašnom i soli, pazeći da ne ostane grudica. Dodati žumanjak te početi mijesti tijesto. Po potrebi dodavati vodu. Kada se tijesto zamjesi ostaviti ga u hladnjaku minimalno sat vremena ali što dulje to bolje. Razvaljati tijesto u kalup i nabosti vilicom.

Nadjev:
20dkg sira (npr.gouda ili ementaler...)
20dkg slanine
3 jaja
1 dl vrhnja za kuhanje
1 dl mlijeka
papar
Razmutiti jaja u jednu posudu, dodati papar, vrhnje i mlijeko (ako želite možete dodati i samo mlijeko ali je količina tekućine sveukupno 2 dl). Prvo slagati sir na pripremljeno tijesto, zatim poslagati slaninu izrezanu kockice preko sira. Sve zajedno preliti pripremljenim jajima. Zagrijati pećnicu na 220 stupnjeva par minuta prije pečenja. Smanjiti pećnicu na 200 stupnjeva te staviti pitu da se peče. Duljina pečenja je min 35min.

Broj komentara: 8:

Unknown kaže...

Obožavam Quiche Loraine još od prvoga kojega sam nekada davno (1981. g.) prvi put probala u Mulhouse u Francuskoj. Tada je bio za mene pravo otkriće!

Sweet Corner kaže...

obozavam ga, odlican je!!

Vali kaže...

I ja ga obožavam!

Josipa kaže...

uh, kod mene nikako da dođe na red za isprobavanje, ali sad vidim da moram jer propuštam odlično jelo! super je fotkica! :)

Andrea kaže...

Prhka tijesta preferiram u slatkoj varijanti ali Quiche Loraine je tu iznimka. Njega obožavam. Ovaj tvoje zvuči i izgleda fantastično. :)

Вера kaže...

Kombinacija sira i slaninice mi je omiljena.Super kish!

Federica Simoni kaže...

buonissima!! complimenti!

jubistacha kaže...

Hvala cure, vidim da je quiche nepogrešiv menu :)
Federica, grazie!

Objavi komentar