ponedjeljak, 28. lipnja 2010.

Pita od rajčica (tarte paysanne)




Kako Ebba kaže, Tarte paysanne ili najbolja pita od rajčica. Ja se slažem u potpunosti. Nemam šta dodati osim toga da sam je radila prvi put i da svakako namjeravam ponoviti. Bila je izvrsna ;)

P.S. sve sam radila prema receptu od Ebbe, jedino sam još dodala domaći kravlji sir s vlascem i češnjakom. To je onaj sir šta se može kupiti na placu kod kumica. Dovoljno je čvrst da se formira krug, a ipak toliko mekan da se može trgati rukama ;)

Broj komentara: 10:

Laka kuharica kaže...

Povrće koje obožavam, a često jedem kao voće je paradajz. Ova pita izgleda odlično, a podsjeća me na sasvim običnu, tanku pizzu koju najviše volim: puno paradajza, malo mozzarelle i bosiljka i maslinovog ulja. Idealno za vruće ljetne dane.

Federica Simoni kaže...

buonissima!!!complimenti!!ciao!

Unknown kaže...

Vjerujem ti da je izvrsna i čekam dobri domaći paradajz za napraviti je!

Shangri La Food kaže...

sjajna ideja za ručak ili večeru..

stocicu postavi se kaže...

Sjajno izgleda!

fimere kaže...

j'aime beaucoup parce que c'est léger et goûteux
bonne soirée

Josipa kaže...

i meni je ta pita zapela za oko kod Ebbe... u tvojoj izvedbi izgleda jednako fino! :)

Andrea kaže...

I ja se slažem Jubi da je ovo savršeno. Radim vrlo slično, a moram isprobati i Ebbin recept. :)

Sanela Mallory kaže...

Nisam nikad radila, zvuči zanimljivo:)

Branka - byB kaže...

Odlično izgleda !! I ja se nadam skorom isprobavanju recepta.

Objavi komentar