utorak, 12. listopada 2010.

Kolač od meda s lješnjacima




Mi volimo jesti lješnjake. Najviše ih volimo kada su lagano tostirani (stavim ih na desetak minuta u pećnicu pri temperaturi od 180 stupnjeva). Da bismo uživali u njima još više odlučila sam potražiti neki jednostavni recept u koji idu lješnjaci. Našla sam ga i pri tome ostala oduševljena cijelim blogom. Dakle ako još dosada niste vidjeli ovaj blog svakako ga pogledajte, oni koji su ga već otkrili znaju da se isplati :)
Riječ je o blogu Choholate&Zucchini a današnji recept jest za Honey Hazelnut Cake. Prekrasna tekstura, miris prženih lješnjaka, mekoća i sočnost biskvita su me oduševili. U receptu se spominju samo lješnjaci, ali vjerujem da nećete ostati razočarani ako probate na moj način. Savršen recept za brzi kolač uz kavu ili čaj...

Broj komentara: 6:

fuat gencal kaže...

Günaydın, ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılarımla.

Miodrag Surac kaže...

Obozavam takve kolace a narocito sa lesnikom...

Shangri La Food kaže...

mmm. lješnjaci.. odličan kolač

Josipa kaže...

Lješnjaci i med- zvuči kao dobitna kombinacija! Jedini je problem što ovaj kolač ne izdržao kod nas ni 15 minuta ;)

mignonne kaže...

Napravis ovakav kolacic i onda se udobno smestis u fotelju, pustis omiljeni film na dvd-ju i uzivas...med i lesnici jako fino idu zajedno!;)))

fimere kaže...

j'aime beaucoup les gâteaux à base de noix et je trouve le tien très savoureux, un vrai régal
bonne journée

Objavi komentar