četvrtak, 23. prosinca 2010.

Juha od celera i crvene leće ( sa sezamom )



Nemojte pomisliti da sam prešla na vegetarijansku prehranu. Ovo je samo jedna od brojnih varijacija na temu juhe od povrća. Juha je lagana i zdrava te stoga pogodna za malu djecu. U tom slučaju samo pripazite na količinu začina.
Zašto celer? E pa obožavam miris celera. Dosada sam ga koristila isključivo kao dodatak u pileću juhu i sl. Okus svježeg celera je prilično neutralan, što me iznenadilo s obzirom na intenzivan miris.



Zašto leća? U prošlom postu sam priznala da ne volim slanutak. E pa ni leću ne volim, ali se trudim da je pojedem tu i tamo zato jer je iznimno zdrava.
Zašto sezam? Volim sezam, bilo sjemenke ili ulje. Miris sezamovog ulja je toliko intenzivan da ga treba pažljivo koristiti. Najviše volim prženi sezam. Okus je savršen, stoga sam ga poslužila kao dodatak u današnjoj juhi. Možda mi se baš zbog toga juha i svidjela :)

Sezam je iznimno korisna namirnica. Pogotovo za žene. Stalno nas bombardiraju s činjenicom da nas čekaju neki problemi ako ne uzimamo dovoljno kalcija. E pa ovo je izvrstan način da to izbjegnete, a pri tome uživate.


Juha od celera i crvene leće

(za dvije osobe)
pola korijena celera
5 jušnih žlica crvene leće
temeljac (ja sam koristila pileći)
sol, papar (po želji)

Naribati korijen celera i kratko ga popržiti na vrućem ulju. Dodati leću i sve zajedno promiješati. U isti tren uliti temeljac (o količini temeljca će ovisiti gustoća juhe pa imajte to na umu) i ostaviti da provrije. Kuhati na laganoj vatri dok se leća ne raskuha. Skloniti s vatre i izmiksati sa štapnim mikserom da dobijete gustu juhu. Vratiti na vatru, dodati začine i pustiti da juha provrije.

Broj komentara: 8:

Jovana kaže...

Odlična čorbica ! Ni ja nisam ljubitelj sočiva ali se kao što kažeš trudim povremeno da jedem takvu vrstu hrane jer je zdrava! Veliki pozdrav! :-))

Shangri La Food kaže...

E ovo zvuči kao odlična postblagdanska juha :)))

Obožavam leću...

Sve najbolje ti želim :)

jubistacha kaže...

@Jovana: vidim da nas ima još, ljubitelja leće :)
@Shangri: ovo može biti i predblagdanska juha :)

Andrea kaže...

Ja volim sve navedene namirnice, a luda sam gustim juhama tako da je ovo idealna kombinacija za mene. :)

Iiiii kaže...

Obozavam juhice ovoga tipa, ali k'o za inat nemam bas nikakvo korjenasto povrce kod kuce...morat cu cekati pon. Sretni vam praznici!!! I obozavam princeske:)!

jubistacha kaže...

@melrose, ova juha je savršena za postblagdnasku laganiju kuhinju :)
Morat ćemo osnovati klub obožavatelja princezica :)

Mammazan kaže...

Tanti auguri..anche se con ritardo di Buon Natele!!!!

Nina kaže...

e ja moram priznati da celer ne volim, sve drugo zelenje s vrta volim osim celera, jednostavno ne paše mi njegov miris, no ova juhica se može napraviti s malo izmjena i bez celera pa ću si je zabilježiti jer ostali sastojci su baš po mom

Objavi komentar