utorak, 7. prosinca 2010.

Keksići s cimetom i čokoladom



U zadnje vrijeme kod nas zaredali keksi. Nije to slučajno, bliži se Božić pa isprobavam. A i nekako mi baš zanimljivo raditi keksiće. Relativno brzo se zamijese, mogu se oblikovati kako god hoćete, a pečenje traje maksimalno 15 minuta.
Ovaj keksić je nastao prema receptu Rachel Allen. Njene recepte možete naći na UK food channelima. Ja sam ovaj recept pod nazivom Basic Cookie recipe pronašla na jednoj stranici iz Australije.
Ovaj keksić je suhe strukture i prilično sladak. Dakle, pogodan je za duugo namakanje u kavi, čaju ili mlijeku, šta god vama odgovara...



A sada recept u mojoj obradi:

Keksići s cimetom i čokoladom

225g maslaca (na sobnoj temperaturi)
110g šećera
275g običnog brašna
2 žličice cimeta
2 žlice čokolade iskidane na sitne komadiće (ja sam koristila čokoladu u listićima, za posipanje)

Istući maslac da postane mekan te dodati šećer. Sve zajedno miješati dok ne postane lagano i pahuljasto. Dodati unutra brašno i cimet. Sve zajedno izmiješati. Umiješati čokoladu. Sve promiješati da se dobije čvrsto tijesto. Rukom vaditi kuglice tijesta te dlanovima formirati krugove debljine pola centimetra. Između svakog keksića ostaviti prostora da se ne bi zalijepili tijekom pečenja. Peći 13-15 minuta na 170 stupnjeva.

Broj komentara: 13:

Lenka kaže...

Predivno izgleda, mora da se proba!

Blanka kaže...

i meni su se keksi zaredali zadnje vrijeme, svadam se sama sa sobom sto cu peci za bozic.
ovi mi izgledaju bas fino, jedino nisam bas ljubitelj cimeta, pa bi mogla zamjeniti necim drugim :)

Miodrag Surac kaže...

Divno izgledaju, rusticno...

Вера kaže...

Imaju vrlo privlačnu boju.

Laka kuharica kaže...

Mora da je ovo odlična kombinacija s okusom cimeta. Kako se lako rade, sigurno ću ih uvrstiti u svoj praznični repertoar.

Andrea kaže...

Jako volim kombinaciju cimeta i čokolade, a ovi keksi mi dajluju i jako prhki. Jako dobra kombinacija. :)

Vali kaže...

Baš sam jučer razmišljala o kombinaciji čokolade i cimeta i sad ovo vidim! :) Sigurna sam da su super, odlično izgledaju!

Shangri La Food kaže...

ja nemam baš živaca za raditi keksiće.. ako je ovako kako ti kažeš brzo i 15 min pečenja.. stavljam ih u folder za probati .. sigurna sam da je kombniacija čokolade i cimeta prefina

Dilajla kaže...

Volim ovakve keksiće ,uvijek u kutiji spremljeni na sigurno i tu su kad ih trebaš..

Branka - byB kaže...

mirišu do ovdje a izgledaju baš super !
Kako i sama kažeš jednostavni su i relativno brzi za napraviti a dobije se nešto ovako mirisno i fino. Sviđaju mi se i bilježim ih :)

Casa de vainilla kaže...

Kombinacija cokolade i cimeta je, bar u mom slucaju, uvek dobitna komunikacija. Keksici izgledaju divno, a svidja mi se i ova brzina pripreme... uvek je dobro imati takav recept pri ruci :)

Nina kaže...

jako dobra kombinacija, keksići su predivni

VolimBoje kaže...

Bša sam tražila neke jednostavne i zdrave keksiće koje bih napravila za Božić i na ovaj recept pada moj izbor!

Objavi komentar