srijeda, 15. prosinca 2010.

Torta od badema



Ovo je u originalu trebala biti torta od oraha. Kako mi nismo fanovi oraha, tako sam ih zamjenila s bademima. Jednio što treba pripaziti jest na suhoću biskvita s obzirom da su orasi ipak malo masniji od badema. Meni se učinilo da će to biti problem pa sam namočila kore s mlijekom. Kremu nisam radila (opet previše oraha) već sam istukla slatko vrhnje i namazala biskvit. Sve ostalo je isto. Recept pišem u originalnom obliku, možete ga naći u časopisu Dobar tek, broj 6, prosinac 2005 - siječanj 2006.

Torta od oraha
7 jaja
100g maslaca
160g šećera u prahu
150g brašna
20g nutele
50g ribanih oraha

2.5dl slatkog vrhnja
40g nutele
100g ribanih oraha
4 lista želatine

Pećnicu ugrijte na 180 C. Odvojite žumanjke od bjeljanjaka. U posudu za miješanje stavite omekšali maslac. Dodajte šećer u prahu, žutanjke i nutelu pa sve umutite u kremastu smjesu. Od bjeljanjaka izlupajte čvrsti snijeg, a brašno pomiješajte s orasima. Brašno i snijeg naizmjenice postepeno dodavajte u osnovnu smjesu od žutanjaka. Miješajte ručno metlicom, a ne mikserom. Smjesu izlijte u pripremljeni kalup i pecite 55 minuta.
U hladnoj vodi omekšajte želatinu. Od slatkog vrhnja izlupajte čvrsti šlag. Iscijedite želatinu i otopijte je nad parom. Ribane orahe umiješajte u omekšaju nutelu pa sve pomiješajte sa šlagom. Brzo umiješate i otopljenu želatinu. Kremu ostavite 5 minuta u hladnjaku, a u međuvremenu prerežite biskvit. Sve premazajte kremom i sastavite tortu. Površinu ukrasite prema željama.

Broj komentara: 6:

Sweet Corner kaže...

svidja mi se tvoja verzija, ja isto nisam bas ljubitelj oraha u kolacima, ali ako moram nije problem:)

Shangri La Food kaže...

dobro si to odlučila.. bolje bademi nego orasi :)

Vali kaže...

I ja orahe uvijek zamijenim bademima ili lješnjacima. Svidja mi se torta!

Andrea kaže...

I kod mene bolje prolaze bademi i lješnjaci iako mogu pojesti i orahe ali ovo dvoje mi je draže.
Jako mi se svia tvoja verzija ovog kolača, izgleda baš jako ukusno. :)

Nina kaže...

ja isto ne volim orahe, osim u orehnjači, tako da najčešće isto zamijenim
tortica ti odlično izgleda

jubistacha kaže...

Hvala cure. Vidim da bismo mogli osnovati klub onih koji ne vole orahe u kolačima :)

Objavi komentar