nedjelja, 16. siječnja 2011.

Muffini s maslacem od kikirikija



Volim jesti slani kikiriki. Probala sam maslac od kikirikija i nije me nešta oduševio. Onda sam naišla na mnogo recepata gdje se koristi maslac od kikirikija u kolačima. E to me totalno zainteresiralo. Jela sam industrijske slatkiše s kikirikijem, ali nikada nisam probala nešto domaće. Došlo je vrijeme da to promjenim. Tako su nastali muffini s maslacem od kikirikija.



Muffini s maslacem od kikirikija

2 jaja
1 šalica mlijeka
1/2 šalice smeđeg šećera
1/2 šalice tamne čokolade (isjeckane na sitne komade)
1/2 šalice maslaca od kikirikija
2 šalice brašna
1 žlica praška za pecivo
prstohvat soli

Posebno pomiješati brašno, prašak za pecivo, sol, tamnu čokoladu i šećer. U drugoj posudi lagano istući jaja. Dodati mlijeko i maslac od kikirikija. Pomiješati zajedno suhe i mokre sastojke te nastaviti miješati dok ne dobijete jednolično tijesto. Tijesto sipati u kalupe i peći u prethodno zagrijanoj pećnici (190 C) otprilike 20-ak minuta.

2 komentara:

mi sello personal kaže...

Hi,your blog is so so beautiful,thank so much for your visit in my blog,you make my day thank you so so much ......laura

Mausi kaže...

Hello! Thank you for leaving a nice comment on my blog! Your muffins looks great. I love the combination of salty peanuts butter and sweet chocolate :-)

Objavi komentar