nedjelja, 13. veljače 2011.

Panna cotta s preljevom dulce de leche


Panna cotta je jednostavan desert porijeklom iz sjeverne Italije. Dobije se kuhanjem kombinacije slatkog vrhnja i/ili mlijeka i šećera. Na kraju se umiješa želatina i ostavi u frižideru dok se fino ne stisne. Može se servirati s različitim preljevima kao npr. karamelom, čokoladom ili nekim voćnim kombinacijama.



Nisam do sada imala prilike probati ovaj desert. Zato je došlo vrijeme da ga sama probam napraviti. Veliki plus za cijelu ideju je došao kada sam skužila da je ovo zapravo jednostavan recept. Najviše me privukla misao o različitim kombinacijama preljeva koji se mogu servirati uz panna cottu. Ja sam se odlučila za dulche jer sam ga imala u frižideru. Za drugi put na umu imam jednu finu kombinaciju od šumskog voća ;)
Jedna stvar me ipak muči. Kada sam prebacila panna cottu iz kalupića na tanjur, vidjela sam da se na vrhu stvorio prozirni želatinasti sloj. Uopće mi nije jasno zašto. Ako netko od vas ima ideju, molim da mi kaže. Ja sam confused ;)




Panna cotta


1/2 l slatkog vrhnja
50g šećera
0,5g želatine
1/2 štapića vanilije

Odstraniti sjemenke iz vanilin štapića i pomiješati ih sa slatkim vrhnjem. Dodati šećer i zakuhati. Želatinu otopiti u hladnoj vodi te je omekšanu dodati u kipuće vrhnje. Skloniti vrhnje s vatre i ostaviti da se hladi. Ohlađenu kremu sipati u kalupe i ostaviti u hladnjaku preko noći da se stisne.

Recept je preuzet is kuharice: Brza jela i slastice, prosinac 2010.

Broj komentara: 16:

Unknown kaže...

Nisam je još pravila, ne znam zašto ali nekako izbjegavam želatinu:)
Slike su zato dobre, a važno je da je ukusna i da se pojela.

Dulce Caldeira kaže...

Looks very tasty!!!

Miodrag Surac kaže...

Pa to je lepo i ukusno...

jubistacha kaže...

@Snježa: probaj agar, to je kao biljna želatina.
@Federica: Grazie. Baci!
@Duxa: it was delicious. I liked it very much.

jasna varcakovic kaže...

Izgleda perfektno!

Nale Coolinarija kaže...

Slike su fantastične, a što se želatinastog sloja tiče ne umem da ti pomognem :(

Nina kaže...

nisam je radila još nikad, ti si je lijepo napravila, a dopada mi se i preljev koji si izabrala

jubistacha kaže...

@Jasna: hvala. Nisam sigurna da je baš perfektna ali ukusna jest ;)
@Nale: hvala za slike. Iskoristila sam sunčano vrijeme prošlog tjedna...
@Nina: hvala, preljev je savršen. Jako nam se svidio.

jubistacha kaže...

@Miodrag: hvala. Stvarno je bilo ukusno.

kreativka kaže...

Pravila sam Panna Cottu ali gotovu iz vrećice, onako u prahu kao puding...bilo je jako fino, sad ne znam jel okus kao ova tvoja....ali vjerujem da su svakako fine...njami njami, mljacika.....pozdrav.

Вера kaže...

Da znas da ću sada i ja da je pravim.Bas sam ovih dana nesto razmisljala u tom smeru

Anonimno kaže...

za ubuduce- zelatinu nikad nemoj dodavati u kipuce vrhnje (ili bilo sto kipuce), jer ti nece zelirati kak spada... mozda se zato i stvorio taj prozirni sloj na dnu.
inace, moja najdraza slastica uz cheesecake, pogotovo u kombinaciji sa sumskim vocem!

mljac:)

jubistacha kaže...

@kreativka: nisam probala pana cottu iz vrećice tako da ne bih znala...pozz
@vera: hehe, veselim se. Čekam slikice na blogu.
@mljac: ej, hvala. Nisam znala za to. Mislim, recept kaže tako pa sam ga slijedila. Pokušat ću drugi put prvo ohladiti pa onda sipati želatinu. Po mom mišljenju želiralo se bez problema jer se sve fino stislo i nije bilo problem izvaditi je iz kalupa :)
Znam da ti je ona najdraža uz ćizicu, drugi put radim po tvom receptiću. Hvala draga.

Shangri La Food kaže...

i mene je oduševila jednostavnost izrade panna cotte. ja se bavim mišlju da ubacim odmah neko voće unutra, npr kupine ili maline.

za želatinu pojma nemam zašto se to stvorilo. ja je isto iz nekog razloga ne volim upotrebljavati. ja sam si kupila agar u bio i bio

jubistacha kaže...

@Shangri: ja sam probala s agarom ali sam nešto zeznula pa se nije dobro stislo...
Probaj s voćem, super ideja.

Andrea kaže...

A ne znam Jubi, ja uvijek stavljam želatinu u vruće vrhnje jer ne znam kako bi se inače otopila. Hmm, mislim da nije u tome problem, ali nemam nikakav pametan odgovor.
Bez obzira na taj sloj panna cotta je uvijek dobra, a ova tvoja izgleda baš privlačno. :)

Objavi komentar