četvrtak, 10. ožujka 2011.

Kako sašiti jednostavnu ukrasnu jastušnicu?



Ovako izgledaju ukrasni jastuci na kauču u mom dnevnom boravku.



Kada se umorim i sjednem uvijek me dočeka nešto zanimljivo. Ovaj put sam našla jednu šalicu "kave" i "kolačić". Nije li to savršeno :)


Već neko vrijeme nižem samo postove o hrani i receptima. Istina jest da svaki dan kuham, pa prirodno imam više postova vezanih uz hranu. Nisam zapostavila ni onaj drugi "kreativni" dio. Napokon sam uspjela završiti tutorial za ukrasne jastušnice. Sa slikama nisam zadovoljna, ali šta je tu je. Tko bi dočekao da napravim nove :)
Dakle, ovo je za sve one šivalice koje se tek uče. Ili one koje već znaju dosta toga pa traže nove ideje za jednostavne i brze projekte. Ili one koje žele napraviti jedan brzinski "makeover" svog dnevnog boravka...
Najbrže i najbolje je započeti sa ukrasnim jastucima. Možete ih mijenjati bez puno truda i prilagođavati trenutnom raspoloženju ;)
Tutorial možete skinuti ako slijedite ovaj link.

P.S. u tutorialu sam napisala da dodate aplikaciju nakon što ste napravili (sašili) jastušnicu. Pod tim sam mislila na gotove aplikacije koje se nanose peglom. Ako želite aplikaciju koja se dodaje šivanjem onda je to bolje napraviti prije nego sašijete cijelu jastušnicu ;)

Broj komentara: 6:

jasna varcakovic kaže...

Svidjaju mi se tvoje originalne dekoracije. Uvijek sam za nesto sto sami napravimo, unikatno, sto se ne moze kupiti. Nas dom je jedino mjesto gdje smo mi sami potpuni 'vladari', pa stoga treba da predstavlja nas. (Ovo moja profesija govori iz mene)

eda kaže...

Hvala na tutorijalu, ja svakako spadam u one šivalice početnice koje ne znaju odakle početi:))

Laka kuharica kaže...

Šivanje, štrikanje, kukičanje, heklanje.... o tome nemam pojma. štrikati sam naučila u ono vrijeme kada je Milošević držao vatrene govore po Srbiji: štrikala sam, gledala TV i plakala. Osjećala sam da se sprema nešto grozno i da jedna era završava. nakon toga više nikada nisam ništa štrikala. Da, jako, jako davno, kao dijete, vezla sam nešto po stolnjacima, za predmet domaćinstvo. Divim se i cijenim svakog tko zna bilo što od ovoga. Zato samo naprijed1

Just Cake Girl kaže...

Super ideja!!!

jubistacha kaže...

@Jasna: imam ja još dosta ideja, samo da je vremena :)
@Eda: ovo je izvrstan početak za šivalice :)
@Katarzis: Hvala. Ja sam kao dijete naučila iz znatiželje pa "zaboravila" i sada opet otkrivam...
@Just Cake Girl: hvala!

Branka - byB kaže...

Bravo za ovaj hobi ! Odlične ideje i jastučnice su jako lijepe. Ja nisam baš jako spretna u ovakvim aktivnostima ali volim se ponekad zabaviti sa šivanjem i to uglavnom tako da nešto našijem a ne sašijem. Ovo sa kavom i kolačićem mi je super !

Objavi komentar