ponedjeljak, 24. listopada 2011.

Kruh od banane (banana bread)


Priča je ista kao i u prethodnom postu. Trebalo je potrošiti ostatak prezrelih banana. Da ne ponavljam isti recept odlučila sam napraviti banana bread. U stvari recepti i jesu slični, al ne skroz isti.



Banana bread nije toliko prozračan i sočan kao kolač od banane. Jednostavniji je za napraviti i pogodan za različite dodatke. Meni osobno savršeno ide uz pekmez od šljiva!


Banana bread

1/3 šalice maslaca (otopiti)
1/2 šalice šećera
1 jaje
1 žličica sode bikarbone
1 žličica ekstrakta od vanilije
1+1/2 šalice integralnog pšeničnog brašna
prstohvat soli
2 prezrele banane (iskidati na sitne komade)

Pomiješati zajedno šećer, sodu bikarbonu, sol i brašno. U posebnu posudu izmutiti jaje, dodati maslac i ekstrakt vanilije. Na kraju umiješati banane. Povezati mokre i suhe sastojke u jednu smjesu. Za ovo vam ne treba mikser, dovoljna je kuhača. Sve zajedno prebaciti u prigodnu posudu te peći na 160 stupnjeva oko sat vremena. Kada se kolač ohladi izvaditi ga i rezati na tanke kriške, kao kruh. Degustirati samo ili uz dodatak pekmeza po želji...

Broj komentara: 15:

Laka kuharica kaže...

Radila sam ja i banana bread, zbog istog problema kao kod tebe, ali moji nisu bili previše oduševljeni. To znači da su ga uredno pojeli dok veliš keks, ali nisu ništa posebno komentirali. No, od kada prezrele banane koristim u pravljenu sladoleda, briga me za njihov komentar. Meni osobno ovo se jako sviđa.

Bite my cake kaže...

ja još nikada nisam radila taj banana bread, pa stvarno ću morati :)

Josipa kaže...

Jako volim kolače s bananama! Super ti je ovaj kruhić! Siguran sam da je fin s pekmezom od šljiva, ali i s nutellom. ;)

jubistacha kaže...

@Katarzis: bitno je da su pojeli ;)
@Tamara: moraš definitivno ;)
@Josipa: odlična ideja, s nutellom ;)

Sweet Corner kaže...

Ni moji nisu nesto previse odusevljeni banana kruhom, ali ja nisam izbirljiva, meni je fin:)

Unknown kaže...

Meni se sviđa ovaj kruhić ali, ne stignu u mene banane prezoriti:) što ne znači da ga ne bih mogla napraviti!

Nada kaže...

Super je kruh, ali ko što je Snježa rekla u zadnje vrijeme mi rijetko banane ostare..

Mimi kaže...

Nedavno sam pravila Banana Bread po prvi put i odusevila sam se. Stvarno ima neki fin ukus, a testo je tako socno... :)

Tanja Leković kaže...

Nikada nisam pravila, a bio bi red da probam...

tanja kaže...

Odlično izgleda ovaj bananbread! I ja ga pravim kad god treba da se riješim viška banana, ali obično dodam još i orašaste plodove. Dragi ga tamani s Nutellom, a ja uz čašu mlijeka, bez ikakvog namaza. Mmmh:)

Monika kaže...

vidiš, ne bih ga sa pekmezom od šljiva nikad sparila. doduše, teško mi je uopće zamisliti okus ovog kruha, stvarno mi je više krajnje vrijeme da ga probam.

jubistacha kaže...

@Sweet Corner: ni moji, al meni je prefin!
@Snježa: kupi duplo više banana ;)
@Nada: isto kao i Snježa ;)
@Miki: potpisujem!
@Opasna: tako je ;)
@Tanja: vidim morat ću probati s nutellom ;)
@Monika: probat ću ti opisati: mirišu banane kada otkineš krišku ovog kruha...

Tamara kaže...

dugo se već spremam raditi taj kruh!!
nisma još nikakav kolač s bananama radila, ili ove tvoje prethodne kocke!!

Petra Kranjica kaže...

Super izgleda. Nebičan par banana bread i pekmez od šljiva. I ja bih ga prije sparila sa nutellom.

jubistacha kaže...

@Tamara: ovisi šta više voliš. Kocke su rahlije i raskošnije. Bread je jednostavniji. Probaj obadvoje ;)
@kranjica: jako volim pekmez od šljiva pa ga koristim u svim situacijama ;)

Objavi komentar