utorak, 13. ožujka 2012.

Voćni kolač sa zobenim brašnom


Ovo je (opet) jedan od onih kolača koji se mogu svrstati u kategoriju ne baš slatko i skoro pa zdravo. Kolač je bez dodanog šećera, bez pšeničnog brašna i bez masti. Postupak pravljenja je toliko jednostavan tako da i oni koji su početnici u pečenju kolača ga mogu bez problema napraviti.






Voćni kolač sa zobenim brašnom

1 banana (zrelija)
1 jabuka
1 mango (zreliji)
3 jaja
200ml kondenziranog mlijeka
1 žličica praška za pecivo
15 žlica zobenog brašna (vrhom pune)

U blender staviti voće izrezano na kocke ili manje komade. Izmiksati tako da dobijete pire. Dodati jaja i još jednom izmiksati da postanu pjenasta. Pomiješati zobeno brašno i prašak za pecivo. Izvaditi noževe iz blendera ili smjesu preseliti u posebnu zdjelu. Paralelno dodavati mlijeko i mješavinu brašna te povremeno miješati kuhačom da se sastojci sjedine. Tijesto peći u nauljenoj tepsiji oko 40-ak minuta na 180 stupnjeva (čačkalicom provjeriti jeli gotovo).
Kada se tijesto ohladilo preliti glazurom od bijele čokolade ili po želji...

P.S.
zbog toga što nema dodanog šećera ovaj kolač nekima može biti ne dovoljno sladak. Zato savjetujem ili da podebljate glazuru ili servirate uz dodatak marmelade. Ja sam ga servirala uz domaću marmeladu od dunja.
zobeno brašno se napravi tako da u sjeckalicu ubacite zobene pahuljice (najbolje mekane) i sjeckate dok ne dobijete konzistenciju sličnu brašnu.




Broj komentara: 20:

What's for dessert? kaže...

Zobeno brašno mi je novitet, znam samo za zobene pahuljice. Meni bi definitivno trebalo pojačati dozu slatkog u ovom kolaču :D

Anonimno kaže...

nisam još koristila zobeno brašno, kolač mi se čini prekrasan i taman za mene jer u posljednje vrijeme nešto izbjegavam slatko

Sani kaže...

onaj zobeni kolač s jabukama mi je bio super, pa ću probati i ovaj. uz dodatak meda! :)

Branka - byB kaže...

Zobene pahuljice često koristim, ali brašno nikako. Potražiti ću ga i isprobati kolač. Volim ovakve slastice, voćne i zdrave, odlično !

tanja kaže...

Zdravo, voćkasto i fino. Bilježim :)

Gordana kaže...

Zanimljiv recept, posebno mi se svidja to sto je bez secera. Super izgleda.

jubistacha kaže...

@Tamara: slobodno pojačaj ;)
@Nina: i ja isto ;)
@Sani: je, je, javi dojmove...
@Branka: hvala!
@Tanja: hvala!
@Gordana: hvala!

Unknown kaže...

Uh,pa ovo je baš dobra kombinacija! Svaka čast!

Petra Kranjica kaže...

Zanimljivo izgleda a gdje kupiš kondenzirano mlijeko. Ja ga tražimm a nigdje ga ne mogu pronaći.

jubistacha kaže...

@Irena: hvala!
@Petra: ima u Lidlu pod nazivom Ugušćeno mlijeko ;)

Zoka kaže...

Divan je kolač, taman po mom ukusu! Bravo.

Monika kaže...

Odlično! Jako mi se sviđa kombinacija voća. Kolač stvarno ne može biti jednostavniji.

Unknown kaže...

U tebe tako finih i jednostavnih stvari ima! Baš mi se sviđa ova kombinacija!

Unknown kaže...

....kupila sam prije par dana zobeno brašno i tražim po internetu o njemu ... koristila sam pahuljice dugi niz godina a sad odlučila malo pšenično brašno mijenjati sa nekim drugim .... recept po mom gusto ....

Maja kaže...

Predivno, baš sam oduševljena ovim zobenim brašnom :)

Slatka recenzija kaže...

Zanimljiv recept! Morat ću ga jednom isprobati. E da, super ideja za zobeno brašno. U DM-u je paprene cijene pa je ova super opcija. Staviti onoliko koliko treba i malo strpljenja s mlincem za kavu i eto ti super jeftinog zobenog brašna. Baš ću, kada potrošim svo pšenično integralno brašno, početi koristiti zobeno brašno za svoje palačinke sa zobenim pahuljicama. :))
Mogao bih probati ovaj recept, samo bez manga. :)
Puno pozdrava!

Unknown kaže...

Odlican kolac, dopadaju mi se svi sastojci, posebno jer je od zobenog brasna. Blog ti je predivan :) Pozdrav!

jubistacha kaže...

@Zoka: hvala.
@Monika: hvala.
@Snježa: kao i u tebe!
@Povratak prirodi: isprobaj pa javi dojmove.
@Maja: i ja isto. To je jedan od načina da svi jedemo zobene pahuljice.
@Slatka recenzija: istina, ima stvarno skupih stvari a ovo je mnogo jednostavnije. Ideja je došla s Interneta. Naravno, kolač imprviziraš prema vlastitim preferencijama ;)
@Nataša: hvala. Drago mi je da ti se blog sviđa!

Anonimno kaže...

A šta bi moglo umjesto kondenziranog mlijeka (alergija na mlijeko)?

jubistacha kaže...

@Anonimno: ne bih znala. Možda da probate sa zobenim vrhnjem uz dodatak šećera? (ne mogu garantirati uspjeh jer nisam nikada probala). Mogu vam ponuditi sličan recept bez mliječnih proizvoda: http://jubistacha.blogspot.com/2012/02/socni-kolac-od-jabuka-s-preljevom-od.html

Objavi komentar