utorak, 4. prosinca 2012.

Kako napraviti reciklirane blagdanske ukrase?



Već odavno smo okruženi sa svih strana prigodno i uspješno (kako gdje) ukrašenim izlozima, pročeljima, ulazima i sl. Još malo i kreće groznica ukrašavanja vlastitih domova. Ponuda ukrasa u svakom većem dućanu je impresivna.


Međutim ja više volim nešto sama napraviti. Još ako uz to mogu reciklirati, super. Tako su i nastali ovi veseli ukrasi. Ne mogu se odlučiti jel mi više sliče na leptiriće ili mašnice pa ću ih zvati samo ukrasi. Za njih vam je doslovno potrebno: ostatci tkanine (pamuk, flis i sl.), stari gumbi ili ukrasne šljokice, traka za vješanje, iglica i konac. Malo slobodnog vremena, vještina rezanja škarama i šivanja na ruke. Jednostavnije ne može bit ;)


Za jedan ovakav ukras potrebno je:
1. trakica za vješanja ukrasa
2. stare perlice, ukrasne šljokice ili gumbići
3. igla i konac
4. ostatci tkanine
5. modlica za kekse u obliku zvona ili nešto slično (vjerujem da je svaka domaćica ima ;))


Uzeti bijeli papir i na njemu nacrtati zvono uz pomoć modlice. Isjeći zvonce i staviti ga na tkaninu. Tkaninu iskidati u obliku zvonca. Za jedan ukras trebat će vam četiri komada. Uzeti iglu i konac te savinuti prvi komad tkanine kako je prikazano na slici i provući iglu.


Zatim do njega dodati i drugi dio tkanine na isti način kao i prvi. Provući iglu par puta da se sve fino učvrsti. Treći komad tkanine dodati s druge strane. I njega učvrstiti na isti način. Četvrti dio dodati do trećeg tako da sa svake strane budu nabrana dva komada tkanine.


Na kraju staviti u sredinu šljokice ili gumb ili perlicu, a sa stražnje strane prišiti traku da se ukras može objesiti. Ove ukrase možete staviti na bor ili nanizati na traku pa napraviti grilandu.

P.S. napraviti ukrase je jednostavno, pa čak i oni koji nemaju iskustva u šivanju mogu se uputiti u ovu avanturu. Ako sam vas uspjela nagovoriti i ako napravite svoje ukrase svakako mi pošaljite sliku.

Broj komentara: 9:

Gordana kaže...

Meni je ovo prekrasno i ne moze se porediti ni sa jednim ukrasom iz supermarketa. Svidja mi se kako si pokazala slijed izrade. Prelijepi ukrasi. Mozda se i ja usudim probati napraviti :)

Anonimno kaže...

Ja sam prosle godine sve kuglice za bor sama radila! I ljepse su nego kupovne, bas sam bila ponosna na sebe! Doduse, kupila sam kugle od stiropora, pa nisu bas reciklirane. Ostalo boja, salvete i masnice. Trenutno farbam keramicke tegle i stare boce za Bozicne darove. Super mi je to! Svidjaju mi se tvoji ukrasi, a i blog i fb stranica su ti bas super!

Petra Kranjica kaže...

Baš su slatke!

Unknown kaže...

Slatki su to ukrasi i puno ljepši od kupovnih plastičnih balona . Prošle godine sam radila jednostavna srca od starog đempera i komada samt-tkanine , nadam se nastaviti i ove .

Branka - byB kaže...

Jako si lijepo napravila ove ukrase ! Ideja je odlična i krasno izgledaju. Meni je žao što nemam baš spretne ruke za ovo, ali uvijek radije izaberem ovakav ukras od onog "klasičnog" iz trgovine.

Nevena kaže...

Jubo divni su:)
Definitvino neću moći kititi novu kuću ove godine:( al ako stignem, baš u inat Marfiju, ću da skockam ovu trenutnu:)

Just Cake Girl kaže...

Baš su divne!

Anonimno kaže...

slatkiši! Ja još nisam počela s ukrašavanjem... to uvik ostavim za par dana prije Božića - kao i inače, sve u zadnji čas!

Anonimno kaže...

Bas sam frik za reciklazu i totalno se odusevim idejama kako reciklirati nesto, a da bude i oku ugodno! Cestitke na krasnoj rukotvorini!

Objavi komentar