utorak, 21. svibnja 2013.

Domaća tortilla ( i quesadilla)


Malo tko danas može reći da ima uvijek vremena, a i želju da kuha. Međutim jesti se mora svaki dan, barem kada su djeca u pitanju. Zato ja često radim tortilla-e. Kao prvo jer se brzo naprave, kao drugo jer se mogu servirati na zanimljive načine i kao treće jer trpe razna punjenja u koje spada i ne tako omiljeno povrće.


Često se desi da ostane par komada. Ako ih dobro ne spakiram (uvaljam u krpu i vrećicu) sutra ujutro postanu tvrde. Tada nastupa još jedna opcija: quesadilla-e. Jednostavno stavim jednu tortillu na ugrijanu tavu, pobacam ribani sir, mladi luk ili što već imam pri ruci. Prekrijem drugom tortiljom i zagrijavam dok se sir ne otopi. Prevrnem (da se i druga strana ugrije) i nakon dvije minute izvadim na dasku za rezanje. Serviram toplo, narezano na četiri dijela (tako je najlakše jesti ;))


Domaće tortilla-e
(za oko 10 komada)
300g pšeničnog (polubijelog) brašna
2 žličice maslaca
1 žličica praška za pecivo
prstohvat soli
1 šalica tople vode (po potrebi)

Pomiješati brašno, sol i prašak za pecivo. Utrljati maslac dok se ne dobije mrvičasta smjesa. Postepeno dodavati vodu i zamijesiti glatko tijesto. Premazati ga uljem i ostaviti prekriveno desetak minuta da se odmori. Podijeliti ga na desetak kuglica. Svaku razvaljati u kružni oblik i peći na ugrijanoj tavi po minutu do dvije sa svake strane. Slagati ih jednu na drugu. Držati ih zamotane u krpi da se ne suše.




Broj komentara: 12:

Milica - Na tanjiru kaže...

Baš ću isprobati ovaj recept za tortiljice... A quesadilla - obrok za 5 minuta!
Mislim da u današnje vrijeme svi pribjegavamo takvim trikovima :)

Petra Kranjica kaže...

Odlično izgledaju, ja imama recept u koji ide svinjska mast ali baš ću isprobati ovaj tvoj.

Laka kuharica kaže...

Jako fino. Tortille obično kupim gotove, iako sam ih i ja znala raditi kod kuće. Od kada ih mogu kupiti, nekako mi se ne da, iako sam sigurna da su ovako spremljene puno bolje.

Bite my cake kaže...

divota!

Just Cake Girl kaže...

Super je ispalo, obožavam ih!

Anja kaže...

Radila sam tortille nekoliko puta i uvijek sam zaboravila da ih, kad se stvrdnu, mogu ovako iskoristit :) Super ideja!

Mimi kaže...

Jako zgodna ideja...

Tanja kaže...

odlične! ja ih obično kupim.

marija kaže...

odlično izgledaju :)

Nevena kaže...

Super! I ja volim tortilje. Zamrznem pa kad zagusti to bude ručak:)

Mirela J kaže...

odicne su! A kesadilje su mi novo omiljeno jelo :D

Amazing wonders in my life kaže...

looks gud...i also prepare tortilla ( Indian style)

Objavi komentar